The Nonsense of Keliru

Assalamualaikum,

Pagi ini terdengar lagu Keliru nyanyian Nurul dan Ajai. Tiba-tiba aku rasa macam kena geletek. Kelakar la lagu ni! Hahahaha. Macam tahu-tahu je. Aku pun dah rasa macam Nurul dan Ajai ni. They were loving couple but Allah knows what happen. Sounds familiar, yes? Hahahahaha.

Talking about knowing, this is my muhasabah for today... I always wanted to know, I've keep secret, I've ask questions, I've waited for answers. But all in all, what I want to know, Allah knows. What I kept as secrets, Allah knows. Questions I asked, answers I expected, Allah knows.


Keliru

Saban hari ku mencarimu
Semalaman aku mengenangmu
Marah, resah, gelisahku
Menjadi satu
Kutahu kau di dalam dilema
Sukar untuk buat pilihan
Jangan kau cepat berubah
Pendirian diri... oho...
Salahkanku... jangan salahkan ku
Kasihi aku... lupakan diriku
Mana satu... kujadi keliru
Aku makin keliru
Dikau selalu saja begini
Aku selalu tidak mengerti
Namun ku masih percaya
Kita harus bersama
Kutahu kau di dalam dilema
Sukar untuk buat pilihan
Jangan kau cepat berubah
Pendirian diri... oho...
Salahkanku... jangan salahkan ku
Kasihi aku... lupakan diriku
Mana satu... kujadi keliru
Aku makin keliru
Ingin jumpa... tak ingin berjumpa
Ingin bercinta... tak ingin bercinta
Dan pintaku... beri jawapanmu
Ku tak ingin keliru

To whom it may concern: Dan pintaku beri jawapanmu, ku tak ingin keliru~

Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Ugly Jealousy

Knock, knock, knock!

Klik! Klik! Children