Penghujung Pencarian



"If someone wants to be a part of your life, they'll make an effort to be in it. So don't bother reserving a space in your heart for someone who doesn't make an effort to stay."
(Credit to Lovely Afifah for her ever inspiring FB status)


Assalamualaikum,

Macam sangat suka lagu "Penghujung Cintaku" ni ^_____^ Jadi entri kali ni ditujukan khas kepada semua yang telah tiba di penghujung mencari cinta; iaitu perkahwinan.

I think I like this song so much because of "tiba diriku di penghujung mencari cinta" phrase. We talk more about first love, we want to experience the first love, we value first love more than anything...

Anybody can have that first love. I'm done with it :p
Sekarang, aku cuma mahu jadi penghujung pencarian cinta seseorang ^____^

Wassalam.




Penghujung Cintaku
Pasha ft. Adel

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Comments

Popular posts from this blog

Ugly Jealousy

Knock, knock, knock!

Klik! Klik! Children